13 diciembre 2006

Quin món!

Navegant a altes hores de la nit (perdent el temps, vaja), he pogut descobrir amb il·lusió una secció ben curiosa a www.elperiodico.cat. Sota el nom de “Quin món!” (tot i que s’hauria de dir quina gent), aquesta secció mostra la cara més còmica dels éssers humans, després de l’apartat de política i esports és clar, amb notícies que no tenen pèrdua.
Us animo “fervientemente” a que la visiteu i llegiu la notícia xorra del dia abans d’anar a dormir, tot just després de veure com està Espanya a nivell polític, quines matances continuen produint-se a Àfrica, i quin turmell s’ha esquinçat aquest cop en Ronaldinho. Trobareu perles com “Un avió efectua un aterratge forçós als EUA després d’un atac de flatulència d’una passatgera” (6/12/2006) o “els preservatius són massa grans per a la majoria dels indis segons un estudi” (8/12/2006).
Que vagi de gust.

Àudio: Luvstory (Sigur Ros)

1 comentario:

Pit dijo...

Aquesta notícia de la flatulència la vaig llegir en un gratuït d'aquí de Londres!! I em vaig tronxar (fins i tot li vaig fer llegir a la Nadia perquè no em creia que allò que llegia era cert), però em costa creure que és certa... Resulta que un avió va aterrar perquè se sentia pudor de llumí cremat. Van fer un aterratge d'emergència i una passatgera va confessar que tenia tants pets i feien tanta pudor, que va anar encenent llumins... No podia anar al WC a desfogar-se? I com els encenia sense que ningú se n'adonés?