16 mayo 2007

Mmm, tanta regularitat em mata!

Avui m'he despertat ensopit. Encostipat i amb mal de cap. Matí a casa, semi-perdut. I després, a casa, Herois. El capítol d'aquesta nit però m'ha decepcionat. Llàstima que ahir, un cop més, em perdés House.
L'Espanyol també ha perdut, però en el seu cas la copa de la UEFA contra el Sevilla. Ho lamento. De tot cor. Crec que sóc un culé atípic, ja que sempre m'he alegrat de les victòries del nostre club veí (suposo que perquè mai coincidim en la classificació).

Abans d'anar a dormir també llegeixo que només un 3% dels internautes que es descarreguen música la paguen. S'hi està bé entre la majoria.

Acabant, dues perles. Es veu que a França s'ha posat de moda un ball ben curiós. Com a mínim és divertit...

http://www.dailymotion.com/video/ximzz_jumper

...mentre uns altres flipats graven a càmera lenta diferents "atacs" a insectes...

http://www.dailymotion.com/video/x1vsa2_la-taille-compte-pub-samsung


Foto: Passeig a la vora de la Noguera Pallaresa. A veure si pujo més sovint a Isona, encara que només sigui per fer excursions, practicar ràfting o menjar embotit del bo. ALgú s'hi apunta?

Àudio: Sota una col (Adrià Puntí)

No hay comentarios: