31 octubre 2006

Cansat


Cansat de no poder viure la meva edat com m’agradaria. Cansat d’estudiar i no tenir oportunitats. Cansat de demanar si us plau a veure si em poden explotar i donar una mica pel cul a canvi de 0 euros. Cansat de ser un més. Cansat de no tenir padrins. Cansat de no sacrificar-me i independitzar-me. Cansat de no baixar dels 85. Cansat de no aprofitar les coses. Cansat de la manipulació. Cansat de no conèixer món. Cansat dels progressistes post-moderns predicadors de veritats absolutes. Cansat de la hipocresia. Cansat de perdre tantes hores davant un pc. I cansat d’enamorar-me ràpidament i de desenamorar-me encara més ràpid.

Àudio: Hope there’s someone (Anthony & The Johnsons)

6 comentarios:

Oscar V dijo...

Doncs descansa...

Anónimo dijo...

Un post revelador...

Pit dijo...

algunes de les coses de què estàs cansat només depenen de tu...

Anónimo dijo...

A mi em cansen els cansats.

Nu dijo...

ui, la de dalt era jo!

Anónimo dijo...

Santa veritat, tot i que jo de ser tu no estaria cansat, estaria esgotat

Dani