17 enero 2008

Cláxones en do menor

Una de las cosas que más sorprenden de Delhi, y que he comentado con anterioridad, es el ruido que hacen todos los vehículos que circulan por sus calles con sus cláxones. Son timbres de diferente sonoridad, acorde con el tamaño del vehículo, y suenan con desigual frecuencia, según el carácter del conductor.
Aquí, a diferencia del mundo desarrollado, pitan no sólo para advertir de un peligro, sino para avisar cualquier movimiento. Es más, muchos coches, camiones o rickshaws que van en línea recta, sin otros vehículos cerca y sin ningún peligro al acecho, pitan sin cesar.
Paradójicamente, la mayoría de conductores –hay muy pocas conductoras- no se ofenden ni pitan cuando otro vehículo les invade el carril de golpe y porrazo o les cierra el paso. Mientras en Barcelona yo pitaría mucho más que aquí en el segundo caso, en el primero no se me ocurriría hacerlo.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Dani! Avui he descobert com podia comunicar-me amb tu. Tinc una estona lliure ja que estic de baixa per culpa d'una gastroenteritis, ja veus, el menjar occidental tampoc perdona! la resta molt bé, el Ferran torna a estar a Menorca per què han operat el Xan de la vesícula i els nens al cole, que hi falta gent!
El padrí i la iaia llegiran el teu bolg després, ara fan compres i espero s'animina escriure't un missatge.
Un petó ben fort!
T'estimo moltíssim.Sílvia.

Anónimo dijo...

Hola Dani!
En aquesta casa et trobem molt a faltar, seguim les teves vivències amb molt d'interès.Nosaltres estem molt bé i esperem que tu també. Avui llegirem el que has escrit al teu blog.Estem molt contents de que t'ho passis molt bé i que tinguis moltes experiències xulíssimes.Una abraçada ben forta.T'estimem molt.

Daniel Gutiérrez Abella dijo...

Hola família!
em fa molta il·lusió que em seguiu, tot i que sigui en castellà.
Jo estic bé, ambientant-me, però també us trobo molt a faltar. Dinar a casa vostra i dormir la migdiada al sofà amb el Nil.
Bé, quan tingui internet us truco, ok?
Un petonàs molt gran. Us estimo molt.
Dani

Anónimo dijo...

Dani, avui he tingut una reunió que haguéssis al.lucinat!He descobert que el dictador no ha mort!!! , i no és el de Polònia, no!També és un dictador català que va de demòcrata i és penossissim...
Bé guapo, ja tenim bitllet d´avió, l´han de confirmar però d´entrada sortim diumenge 16 de Març. En Josep no s´ho creu ja que ens han anul.lat uns quants...Ja t´ho confirmem. Saps quant T´ESTIMEM.un petonàs.mama.

Nu dijo...

Dani preciós!!!
M'encanta el contingut del "nou" blog, m'encanta com expliques les coses! M'encanta que els indis toquin el claxon perquè estan contents o perquè els hi pica un peu!!!
un peto vividor!!

Anónimo dijo...

¿Qué tal la mano izda? ¿Sigue teniendo el mismo color que la dcha ; )? o estas pillando moreno ? ; ) mira que luego van al pan. La próxima cena de navidad que no se te ocurra levantar la mano izda por encima de la mesa. Putada que no se lleva más el castigo ese de cortar la mano sino lo ibas a pasar de un bien ahí con una mano para todo ; )

Bueno veo que ya te has adaptado al lugar y escribes ya como un periodista de verdad y todo, a ver si te pillan en la cope. ; ) Apa (;)) que ya no se me ocurren más chorradas, hazte mejor el sueco que el indio.

Si mucha sonrisa maricona y qué?

QTJ (Tensín te voy a tener que cobrar rollalties ; ) )

Anónimo dijo...

xato, ja ha arribat en Josep, no et preocupis per nosaltres, durant el dia visitarem llocs i ens veurem quan surtis de la feina.
Demà en Josep se´n va a Tremp i la Patri i l´Andriu venen a dormir, menjarem jabuguillo , truita de patates... i veurem una pel.li.Ja et portaré d´estranquis ( de jabuguillo...).
Bé guapo t´estimem, aprofita el que vius...petonàs. mama.